Monday, January 24, 2011

Anakku Si Haziq Jatuh Lg!


Anak sulong ku jatuh lg ketika bermain ngn sepupunya semalam..uWaaa..aku tergamam ketika tu..yela..br nak pulih...dah sbulan lbh dia tak sakit..sblm ni 2x sbulan dia pasti demam n mengambil masa tidak kurang dr sminggu utk pulih kembali....bermacam2 ubt dah aku n suami b’ikhtiar utk perubatan nya...smlm aku n suami tak lena tidur bimbang dia muntah tanpa pengetahuan kami..itula dugaan yg ditanggung kami suami isteri...kata2 kakak iparku..”sekiranya anak jatuh lagi trs simbah air utk kembalikan semangatnya”..heheheh..dahla budak tu sakit ,disimbah air plk ..lgla mengamuk kn..aku gelak jer ms dgr kata2 kakak ipar ku itu..trs dia bermuka serius..katanya mmg itu petua2 org tua!sebab mmg kakak pon dh kena dek ayahnya ms kecik2 dulu...kuang kuang kuang...dahla sakit..sejuk plak kena simbah dek air...hehhe....dan kata2 org tua anak sulong ku si Haziq ni mmg special skt.....apa yg special tu ntahla...yela anakku tu slalu Nampak sesuatu yg pelik2...that’s whyla aku tak brani duk sorg kat umah mlm2 tanpa suamiku..kemana saja dia pergi aku dihantar kerumah sedara mara....tula yang memenatkan aku...nak mengangkut brg2 baby nih...yg klakarnya siap bwk skali walker tau utk baby kecikku..hehehheh klakar kan...yela anak kecikkku tu semangat badannya..manala larat nak di dukung slalu..jawapannya mmg slim moling la aku ni..takyah diet2..mmg jimat! Okla...aku nak temam anak2 ku tgk tv plak ni...jumpa lg.....



No comments:

Post a Comment