Saturday, January 22, 2011

Okonomiyaki

Salam Smua...

Suamiku belum pulang lg dr johor....boring btl tanpa suami ek...:) haziq plak menunjukkan ciri2 nak demam...tp still lg aktif bermain...cuma aku tak benarkan dia bermain kar luar umah jer...aku tgk pisang ada kat atas meja..so aku btla cekodok pisang utk makan petang...tut tut ms nak goreng aku br perasan yg minyak masak takder kat dapur .kuang kuang kuang...just ada olive oil....dah abis stok..hampeh!so aku pon buatla OKONOMIYAKI....masakan jepun..blhla goreng menggunakan olive oil tuh....masa haziq kecik2 slalu aku buatkan sarapan OKONOMIYAKI tu.tp kali ni OKONOMIYAKI tak sesempurna yg sebelum ni aku buat ..krn takder stok bahan KASYUO (potongan halus ikan tongkol)..
beginilah rupa OKONOMIYAKI ....TANPA KASHUA...






No comments:

Post a Comment