Wednesday, January 19, 2011

Kek Tidak CUkuplaaaaaa.

kek besday aqeel tidak cukuplaaaa..esokkannya suami tersayang blk dr kerja n mintak lg kek utk dimkn.....rasa tak sedap hati la plak..rasa malas pon ada..yela dapur umah ku dinaiki air..hujan lebat smlm...takder la teruk sgt..tp serabut mata memandang katakan..tapi nak tak nak dah tugas isteri utk menunaikan hajat si suami..so aku buatla lg kek dan masak lauk tghr skali....aku just buat sup ayam jer tghr tu..simple jer..ms ngah menghias kek tu tiba2 suami ku pulang dr keje...ingatkan nak surprise kan dia.rsnya aku dah bt secepat mungkin dah....tp terkantoi..heheheh...takperla yg pasti suami ku happy..kek ni 1st time aku hias ngan ising..biasanya aku bt toping ngn coklat bar jer...tp nak tukar slera la rasanya...sajer nak cuba2 blajar menghias kek plak nie....ini la rupa kek yg tak brapa cute...hehhehe...iyerla 1st time katakan menghias kek...nanti nak bt lglaa...

No comments:

Post a Comment