Wednesday, January 12, 2011

bosannyer...

smlm aku sgtla boring..haziq skolah dah katakan...so pagi tu aku planla nak buat kuih skt...tgk dlm peti ais ada ikan segar..so aku kukusla utk dibuat sambal temosa..tut tut bl nak cari bawang tgkla dah kehabisan stok..hampeh!so aku bwkla si montelku aqeel jln2 cr kedai runcit area umah..tp mengecewakan...dahla panas n dukung baby yg smemangnyer montel,,tp smua kedai takder bawang..saper yg tak panas hati...so aku call la si suami suruh belikan on d way ambik anakku yg sulong dr tadika...tghri slps siap si hziq mandi n mkn tghr,aku trs ke dapur utk siapkan kuih ku..sampai ke pukul 4 jugakla br siap kuih temosa....lps tu rasa nak mengunyah jemput manis..trs ku buat utk makan petang...slps makan ptg anakk2ku trs masuk tdur...sampaila kul 7mlm...slps magrib aku gorengla temosa tu..sedap gakla..w'pn kalut2..kuih yg keping2 panjang tu adalah lebihan kulit temosa yg aku jdkan manisan..yg ditabur ngan gula halus...sedap...


No comments:

Post a Comment